neljapäev, 28. august 2008

Lihtsalt pilt

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

võtsin ma kätte mingit sorti kaasaegse seeneraamatu, ja mis mind jahmatas! fotodes ei kajastunud tegelik pilt, mida looduses näeme. need pildid olid seal esitletud puhtal eesmärgil täita raamatu lehekülgi. nii mulle vähemalt tundus. mõnelt ei saanud üldse aru, kuidas selle pildi järgi tundmatut liiki määrata oleks võimalik. kõrval oli mingi arusaamatu mulin, milles sisaldus ohtralt mulle tundmatuid mõisteid. mõne juurde oli koguni kirjutatud (mingi kärbseseeneline), et "söödav, kuid söömisel tuleb olla äärmiselt ettevaatlik. " ja muid sääraseid veidraid lauseid.
=D

ArvoS ütles ...

Tuttav tunne. Olen seda juttu varemgi kuulnud. Ise olin samas seisus linnuraamatutega. Peale mitme raamatu ostmist kingiti mulle suur ja paks raamat kogu euroopa lindudest. Ja see suur ja kallis raamat on tõesti selline millest julgesin ennem ainult unistada. Kahjuks seda loodusesse kaasa ei võta!