pühapäev, 16. detsember 2007

Tartut avastamas

Reedel käisin tööasjus Tartus. Hommikul varem minema ja õhtul hilja koju - nii saigi näpistatud paar tundi endale. Kuna ma Tartu linna tunnen kehvemini kui Sirtsu sood siis tuli see mulle ainult kasuks. Paar kohta jäi küll ette kuhu tahaks tagasi minna kunagi. Hommik oli küll pilvine ja udune kuid tibake päikesetõusu siiski paistis enne Tartut.
Huvitav oli vaadata kuidas üks paarike väga innustunult parte söötis. Jäi mulje, et nad on pidevad toitjad. Tublid - väljas oli siiski mitu kraadi külma.
Käisin avastamas ka seda kurikuulsat alleed mis on vist enamustel fotolehteel lausa keelatud - liiga tuntud teema. Sorry - mina olin seal esimest korda. Allee on iseenesest võimas, materjali jäädvustamiseks küllaga. Kahjuks on uued majad kohe sinna külje alla roninud. Proovisin ka kiiruga paar pilti teha ja ikka kippus kuidagi igavaks jääma. Nii sättisingi rajale paar kena Tartu tüdrukut. Kuna ma neilt luba ei küsinud siis sai teravustatud neist mööda. Kindlasti tahan sinna veel minna. Mitte tüdrukute pärast!
Veel jäi silma, et jõe kallastel olevad majad on suht ühes stiilis. Erinevatel aegadel ehitatud kuid sobivad ja moodustavad ühise terviku. Pole kunagi varem Lõuna Keskuse selles otsas käinud (söönud). Uisuväljak, kaubandus ja söögikohad koos. Mulle täiesti uus elamus. Hea idee. Kuigi enne tagasisõitu einet võttes hakkas häirima hokilitrite paugud vastu piirdeid. Ei võpatanud mitte ainult mina vaid ka paljud teised sööjad. Inimene harjub kunagi kõigega!
Paugutamise saatel kõht täis ja kodu poole minema! Kena päev ja üks kodumaa nurgake jälle natuke tuttavam - Tartus ma enam vist ära ei eksi!?

Kommentaare ei ole: