teisipäev, 5. august 2008

Virumaad (Ida) avastamas ( 7 lõpp )

Pühapäev. Tibake sõitmist ja olemegi Kiviõlis. Uus rada tundub päris "vihane"! Kuid ka tõsiselt tolmune.

Fotovarustuse säästmiseks võtan sisse kõige igavama (vähem tolmuse) koha ja naudin lihtsalt võistlust.
Arvatavasti unistasid kõik jõudmisest tippu!

Kuid vähe oli neid kes seal ka käisid. 
Mäkketõus (link) peab tänavu oma 10 aastapäeva - suur poiss juba! Edu sulle!

Tore üritus oli ja mäkketõusu on alati huvitav vaadata - pidevalt midagi toimub! Veel pilte (link).

Sellega võis meie nädalavahetuse ka lõppenuks lugeda - tegelikult oli tore!
Arvan, et olen küllaltki palju ringi rännanud aga aina tihemini taban end mõttelt, et veel rohkem on kohti, mis ootavad avastamist! 

6 kommentaari:

Ranno R ütles ...

Esimene pilti väga lahe! Kõige rohkem meeldib selle juures vist tolm. Uudishimust tuhlasin veidi pildi EXIF infos ja leidsin vastuse küsimusele, et mis kaamera Sul on, aga mis objektiiviga pilt tehtud? Info näitas, et 400mm, aga ikkagi huvi, et kas mõni Canoni toru või midagi muud? Vabanda, kui oled seda juba varem kuskil maininud ja küsimus korduv.

ArvoS ütles ...

Oleksin tahtnud pühendada hulga rohkem aega pildistamisele kuid pidasin olulisemaks säästa varustust tapvast aga ilusast tolmust. Põhiliselt kasutan Canon EF 100-400mm F4,5-5,6 L IS USM. Küllaltki universaalne obje.

Anonüümne ütles ...

Oh, kuidas küll inimesed saavad nautida ekstreemsust! Ma ei vaidle, aga hoian hinge kinni, et kukkumine oleks vähem õnnetum....

ArvoS ütles ...

Kui jutt viimasest pildist siis võin kinnitada, et selle motomehega oli sõidu lõpus küll kõik korras.
Ka ei näinud ma kordagi finaalipäeval arste mäkketõusu rajal. Võib siiski öelda, et tegemist on proffidega.
Ka mina ei rõõmusta kui keegi kannatada saab.

Ingelise Israel ütles ...

Mulle meeldis ka väga esimene pilt!
Tõeline hetke ja emotsiooni tabamine!

Ja Sinu reisi kokkuvõtva sõnumiga olen nõus - ka mina tõden iga kord, kui nii palju on kohti näha ja kogeda!

ArvoS ütles ...

Tänud