kolmapäev, 3. detsember 2008

Tuhala nõiakaev

Esimene kord kui kaev "töötab" - muidu ikka "vett pole" ja "vett pole"!
Kui on aega siis käige seal ära - küllaltki suur võimalus, et see vaatemäng jääb viimaseks!



8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kahju, et ämber kõikus. muidu hea pilt

ArvoS ütles ...

No ma ei tea. Eile puhus tuul ja sadas vihma ning lisaks oli väga pime. Mulle just meeldis selle pildi juures, et kõik mida pildistasin on liikumises. Tekib mulje nagu oleks mööda teravustatud.

linn ütles ...

Ma ka ei nuriseks, kõikides Tuhala fotodest, mida ma näinud olen, on see küll kõige kihvtim:) feedreaderist pealkirja nähes mõtlesin küll, et "oh no, jälle see tuhakaev" aga... ma olen positiivselt üllatunud:) ilus!

ArvoS ütles ...

Tänud

Riin ütles ...

Tõsiselt ilus!

ArvoS ütles ...

Tänud.
Hakkasin juba kartma, et pilt on liiga keeruline, Mitu inimest on pärinud kas aparaat streigib?!

Vaatleja ütles ...

Igatahes olid õigel ajal õiges kohas ja pilt on ka OK. Leian, et ämber võibki olla liikumises, see annab pildile omamoodi elu!

ArvoS ütles ...

:-)