reede, 27. veebruar 2009

Pääsküla rabast (2)

Korralik ja tugev laudtee mis viib - eikuhugi!?

Olen päris paljudes rabades ringi kakerdanud ja mitte üheski pole ma tundnud, et mul ei jätku õhku. Oma osa oli muidugi ka Männiku lasketiirul ja krossirajal.
Kujutage ette - kõnnite mööda põlenud metsa, kus joristavad krossikad ja regulaarselt kostuvad lasud - nagu õudusunenägu!


Puutumata loodust sealt otsida ei tasu!
On ka positiivne külg - KUNAGI kaovad põlengu jäljed.
Siis vast hakkavad linnaisade pingutused looduspargi rajamisel ka välja paistma.

10 kommentaari:

Ingrid ütles ...

http://ingridfromestonia.blogspot.com/2008_05_01_archive.html

Elan Pääsküla raba serval ja kõik seal toimuv on tuttav. Ka mind häirib kohutavalt Männiku lasketiiru automaaditärin, häirivad teid lõhkuvad ATF-d ja lõpuks need risustatud ümbrusega vaateplatvormid.

Vastus Nõmme linnavalitsuselt:
Täname Teid teavitamast probleemist, et Pääsküla rabasse ehitatud laudtee, purrete ja vaateplatvormide juures osad linnakodanikud ei ole nii teadlikud ja käituvad loodusega hooletult, loopides maha suitsukonisid jms. Tekkinud probleemi lahendamiseks organiseerib linnaosavalitsus vaateplatvormide juurde prügikastid nii kiiresti kui võimalik.

Ilusateks lubadusteks see asi jäigi.
Aga muidu tunnen seda raba läbi ja lõhki ja nimetan teda oma suvilaks.

ArvoS ütles ...

Väga õige - mul ei olnudki plaanis midagi maha teha. Hoopis tahtsin anda edasi oma tundeid ja mõtteid, et inimesed, kellest see sõltub saaksid teha oma tööd paremini. Loodusraja mõte oli igati positiivne.
Kellele me saame sellistes olukordades loota?
Eks ikka kohalikele! Edu võitluses!

Ingrid ütles ...

Ma ei arvanudki, et midagi maha tahad teha.Ja mina olen kõike muud kui võitleja. :-)

Su fotod on väga ilusad!
Jõudu edaspidiseks!

ArvoS ütles ...

Võitlus on ka see kui tuletame aegajalt meelde linnaisadele nende kohustusi.
Kindlasti ka see kui me ise midagi ära ei riku ega lagasta.
Rohkemat polegi vaja - iga eestimaalase pähe selline mõte :-)
Tänud

monika ütles ...

Seda teed vaadates tunnen seda hetke, kui jala esimese laua otsale panen ja hakkan rabasse minema. See esimene aste laudtee peal on minu jaoks alati oodatud. Meie rabas algab sealt avastuste maa.

Iga samm viib edasi ja ajataju kaob ...

ArvoS ütles ...

Selle konkreetse laudteega on asjad natuke teisiti ...
Uudishimulik nagu ma olen - mis rabast on jutt? :-)

monika ütles ...

http://www.soomaa.com/?id=849&lang=est

Vast piisab sellest? :))

ArvoS ütles ...

Soomaa on Pääskülaga võtteldes nagu teine planeet!
Sa ei jää ilma mitte millestki olulisest kui ei lähe Pääsküla rabasse :-))

Anonüümne ütles ...

ma käin tihti Pääsküla rabas, kui vanaemale külla lähen. ilus raba ja korralikud, siledad laudteed :)

ArvoS ütles ...

Nüüd tahaksin küll vaielda!
Ma ei pea rabaks mitte seda õpperada vaid ikka päris raba. Õnneks on meil väga palju ilusaid rabasi ja nende hulka kindlasti ei kuulu Pääsküla raba.
Võrdluseks võiks külastada näiteks Marimetsa või Kakerdaja rabasi