reede, 20. märts 2009

Varjudega portree rabajärvel



Vahest ikka küsitakse - miks ma ei pane blogisse pilte endast?
Kohtudes tunneks ära vähemalt!

Tehtud

6 kommentaari:

Elvis ütles ...

Tundub, et oleme korduvalt kohtunud ...

ArvoS ütles ...

:-)) :-)) :-))

Ingelise Israel ütles ...

oo, ka mulle tuleb tuttav ette :))

Pilt on lahe! Puud nagu lausa liiguksid!

toompeale ütles ...

veetsin eile väga huvitava õhtupooliku siin blogis. rõõm oli kohtuda inimesega (mis sest, et varjul vaid) kes nii sügavalt hoolib loodusest.

pildid räägivad palju ja minu jaoks on mõni põlenud värvidega nässus pilt olulisim ja kõnekam kui tehniliselt korrektne foto.
muuseas, ma ise ei tea fotograafiast rohkem kui oskan fotoka nupule vaid vajutada.

monika ütles ...

No selle pildi järgi tunnen ma su kindlasti ära. Vähe on niiiiiiii pikkade jalgadega mehi :)))

ArvoS ütles ...

Tänud meeldivate ja rõõmsameelsete kommide eest :-))