pühapäev, 13. september 2009

Kevadmeenutus


Suht suvaline pilt. Aga mälestusi meenus kohe hulgi.

Olin terve päeva mööda metsi kapanud ja mõne toreda pildigi teinud. :-)
Samas oli veel palju minna. Parajalt väsinud ja mitte kohe ei tahtnud öö peale jääda.
Olles kodule lähemal oleksin kindlasti lihtsalt istunud ja mõtiskledes/nautides loojangut vaadanud.
Nii ma siis kihutasin parkla poole. Autosse istudes sain aru, et olin maha maganud loojangu
aga samas säästnud ennast mitmetunnisest pimedas metsas kakerdamisest ...

7 kommentaari:

monika ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
monika ütles ...

Jälle on tabatud üks ilus hetk.

Mulle täiega [:))] meeldivad veel sügisesed päikeseloojangud ja -tõusud. Juba augustis hakkab pilvede ja päikese koostöö pihta.

ArvoS ütles ...

Tänud :-)

Silja ütles ...

Sinu kevademeenutus on nagu elu ise - täis juhuslikkust ja valikuid. Aga ilus ja emotsionaalne tulemus ju ikkagi (nagu elu ise :))!

ArvoS ütles ...

Oskad Sa aga kenasti öelda :-)

Liisu ütles ...

Arvo, ükski pilt pole suvaline, Sa oled selle pildi teinud ju siiski mingi tagamõttega. See pilt on väga ilus ja peegeldab mulle soojust:) ( pole pistmist ilmakraadidega)

ArvoS ütles ...

Loomulikult tagamõttega. Vahe on ainult selles kas inimesed kes pildistamise juures ei olnud saavad sellest tulemusest aru nii nagu mina :-)
Loojangud on mulle alati meeldinud.