esmaspäev, 12. oktoober 2009

Kollane kollases


Otsisin sügist - värvilisi lehti ja muud seesugust.
Õnnestus leida puu, mis tõesti lausa helendas ja kiirgas.
Keskpäevane valgus toob hästi sügislehtede värvi välja.
Järsku lendas kohale väike tihane ja hakkas ennast kaadrisse sättima :-)
Lindude pildistamiseks valgus polnud just parim.
Samas oleks tore - kollasega lind kollaste lehtede vahel.
Jäin ootama, ehk tihane valib mingi parema valgusega paiga.
Kahjuks kepsutas linnuke ikka ainult otseses päikesevalguses ringi.
Varsti tulid pilved ja nii ma edasi läksingi :-(
Kodus pilte vaadates nägin seda kaadrit, mille tegin valguse hindamiseks
ja see hakkas mulle kohe meeldima. "KOLLANE KOLLASES"

Lustakat sügist teilegi ...

*****************************
Pidasin plaani, et lähen tegema vigade parandust.
Jääb siiski ära - selle puu lehtedele tegi tänane tuul 1:0

4 kommentaari:

Silja ütles ...

Päikest õhkav pilt! Väga lahe värvihetk! Ma loodan, et Sa plaanid ikka ka näitust oma piltidest teha ja see pilt leiab tee sinna :) - ma usun, et suuremana, kappale vms trükituna on ta veel mõjusam :)

Anonüümne ütles ...

selline kollane kolletus..
igatahes mulle meeldib.. isegi see ei sega, et veidi üle kõrbenud :)

Karl ütles ...

Tõesti väga äge kollane. See sügis tuleb suuremalt jaolt kahjuks värve tikutulega taga otsida.

ArvoS ütles ...

Las näituste tegemine jääb ikkagi fotograafidele.
Tore, et pilt meeldis :-)