kolmapäev, 7. oktoober 2009

Uuluti laid


Tegelikult oli see hetk veelgi ilusam.
Juba päris mitmeid kordi olen mõelnud, et "kiil" kuluks ära.
Ikka ja jälle vabandan ennast välja - nii harva on vaja, head on kallid ja ...

/ Loll, kes vabandust ei leia! /

12 kommentaari:

Karel Kravik ütles ...

Võin omast kogemusest öelda, et ei ole see odav Cokin nii hull midagi:)

Eks see ole nagu aparaatidegi kohtagi öeldakse - see mis poes seisab, pilti ei tee.

Karel Kravik ütles ...

Ehh, ma ise olen tavaliselt kurb, et inimesed ainult vahel harva tehnikateemasid kommenteerivad ning nüüd teen ise täpselt sama.

Lahe pilv!

ArvoS ütles ...

Tänud - arvestan sellega :-)
Mõtlesin isegi, et pole mõtet õppimiseks rohkem raha kulutada.
Hädapärane komplekt Cokini filtreid läheb ka mõne tuhande maksma.
Kas hakkan tegema nii palju paremaid pilte?

Karel Kravik ütles ...

Minu eelarve oli ~550 eeki, selle eest sai 67mm adapterrõnga, filtrihoidja ja ND8 graduated filtri. Alustuseks täitsa kõlbab. 77mm keermega lainurga ette aga Cokini P seeria ei sobi, niiet tõsi, kõikehõlmavat komplekti selle raha eest ei saa.

ArvoS ütles ...

Pidasin plaani osta mitu filtrit korraga. Mõne halli ka lisaks ning kiilusi saaks ka kombineerida.
Koos saaks ka hinda kaubelda.
Jälle targem :-)
Peab jah seda sobivuse värki tibake uurima.

Remo ütles ...

Tõesti, võimas pilv! :)

Aga kiiluga ei oleks siin küll suurt midagi teha olnud. Saan aru, et sa oleksid tahtnud taevast veelgi tumedamana, kuid siis oleks läinud meri veelgi heledamaks. Juba praegu on meri liiga hele. Siin oleks lahendus olnud nõks kiirem säri.

ArvoS ütles ...

Tänud
Tegelikult oli meri sinisem. Usun, et oleksin saanud kiiluga vähe rohkem "merevärvi" mere. Praegu on meri ikka väga värvitu. Või ka mitte!?
Fakt on see, et reaalselt oli see vaatepilt tunduvalt parem sellest mis ma suutsin pildile saada.
Pole hullu - tuleb minna tagasi :-)

Silja ütles ...

Aga hea pilt ikkagi!

Silja ütles ...

Võimas pilt. Nüüd ma sain teada, millise laiu peal pilved sünnivad :)

ArvoS ütles ...

:-)

Anonüümne ütles ...

Minagi imestasin, et miks sa kiilust räägid selle pildi juures. Ma ei tea, ehk oleks pola natuke muutnud, kuid ma kah ei tea.
Minul kah Kiilude mured kaelas. Corcini kiilude pundi 67 mm peale pean ka mina otsima..

Ninataga

ArvoS ütles ...

Merd keerasin ise natuke heledamaks.
Taevas toimuv oli ikka väga ere.