teisipäev, 8. detsember 2009

Talvine


Detsember on ju talvekuu ...

7 kommentaari:

k ütles ...

enamasti ikka ei ole ju. ma arvan, et see on müüt ;) optimist ütleb, et see pime ja hall on lihtsalt vahelduseks..noh, et oskaks võrrelda, muidu poleks suvi nii võrratu :D

ArvoS ütles ...

Ma ei virisegi - mulle lausa meeldib :-)
Pigem on mul probleeme nende kuumade ja kuivade suvedega!

Lapsepõlvest mäletan, et detsember oli ikka lumine "näärikuu"

k ütles ...

mmm..ei tea, nii ja naa, mulle meenub lapsepõlvest ka poriga pooleks kelgutamist. meeldivamad mälestused lihtsalt on tugevamad. ja hea, et nii on.

ArvoS ütles ...

Olen juba päris suur poiss ja lapsepõlv oli millalgi ammu-ammu :-)
Ja Rakverest mitukümmend km Peipsi poole (metsade vahel) olid talved enamasti ikka päris ilusad valged!

k ütles ...

nojaa, seda küll, et mõnda kohta jagub siin maal lund rohkem, kui teise :) minu kehva-lume-mälestused rohkem mere äärsemast kandist.

Inga Plakk ütles ...

jutu jätkuks ütleks, et pldil pole viga - täitsa kenasti voolab....

ArvoS ütles ...

Tänud :-)