reede, 16. aprill 2010

Fotograaf punases


Olen ikka pannud kevade alguses paikka mõned plaanid edasiseks tegevuseks.
Üks aasta mässasin rebastega - ilus aeg oli.
Kahjuks jäi järgmistel aastatel neile ruumi väheks ja repsid kolisid minema :-(
Eelmine suvi paterdasin meres ringi ning aitasin tiirudel muneda ja kasvada.
Oli südamlik ja õpetlik aeg. Kogemusi ja elamusi kuhjaga, aga pilte suht vähe.
Selle aasta plaanidega olen küll hädas ...

4 kommentaari:

monika ütles ...

Laps ju kasvamas, ilusaim ja parim aeg, kogemusedki juba olemas, mitmes vallas kohe.

Aga kui loodust mõtled, siis jah- ma ka ei tea soovitada. Tavaliselt on nii, et kui ei tea ja oodata jõuad, siis elu mängib ise meeldiva ette.

Lapse oled kah juba ära "rikkunud", käib fotokas käes :))

ArvoS ütles ...

Ma siiski "elu" peale väga ei loodaks.
Kui ise ikka välja ei lähe siis elamusi ega pilte ei saa.

Ega ta nüüd niiii rikutud ka pole ....

Väiksem pole veel fotokat käes hoidnudki :-)

Karel Kravik ütles ...

Sa oled piisavalt kaua mu blogi lugenud, et aimata, mida ma soovitaks kui ma soovitama peaks :) Aga tegelikult - proovi makrot?

ArvoS ütles ...

Soovitus on ju hea.
Miks ka mitte - on mille üle mõtiskleda :-)