reede, 23. aprill 2010

Pärast loojangut


Elan juba hulk aastaid samas kohas.
Ikka ja jälle leian koduümbrusest midagi uut.
Nii on ka merega - iga kord on ta erinev.
Ja see on tore.
Muidu hakkaksin arvama, et olen juba kõike näinud ;-)

Hiljuti rääkisin ühe tuttavaga kes arvas, et temal on merest küll kõrini.
Juba mitu korda rannas käidud ...

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

see sulg on kenake sedasi loojanguvees :) Mulle meeldib :)

Vaatleja ütles ...

See ütleja oli ise igav inimene, kes ei hooli loodusemängudest ja ei oska nautida, mida talle pakutakse! Meri on ju alati muutuses! Mina arvasin ka, et samasse kohta uuesti pilti minna jahtima on mõttetu, aga tänaseks olen hoopis teist meelt! :)) Alati ja just teinekord on erinev eelmisest, midagi uut, midagi teisti....

Rene ütles ...

Sule ja eriti ta varju teravus ning vee pehmus on mõnusalt kokkukõlavad.

Mul ka ikka mõni koht kodumere ääres korduvalt ja korduvalt jalge all ning muidugi on alati erinev pilt. Silme ees igatahes, alati pole aparaatigi kaasas ja alati ei tule see erinevus pildi peal nii hästi välja ka.

ArvoS ütles ...

Puhas rõõm - Paljud siiski tahavad ja oskavad näha ;-)

monika ütles ...

Sõnatu!

Mitte midagi ei oska öelda, ainult vaatan.

See on nii põnev, et sulge vees vaadates ei teadnud sa ette, et pilt tuleb nii köitev. Seda võib pildistamise hetkel ainult aimata.

inga ütles ...

kena on ja selline pehme tunne tuleb peale, ah ma ei oska seletada täpselt :)