pühapäev, 27. juuni 2010

Sääskedega pahuksis

Teate mis meenus mulle peale jaanipäevast higistamist
ja sääskede söötmist metsas ja mereäärses roostikus?

Jah, kevadised veed oma niiskuse ja kerge jahedusega.
Samas nii oodatud peale pikka lumist talve.
Ja loomulikult see õnnis "sääsevabadus"

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Eriahvatlus :D Sääsevaba elu!!

Yyhely ütles ...

Mmm... mõnus jahe ja täiesti sääsevaba vesi. No vähemalt on midagi põhjenduseks tuua, kui justkui peaks pildistama minema, aga ei viitsi... :P

ArvoS ütles ...

Ma ei oleks siiski põhjenduste otsimise mõttega nõus.
See pilt meenutab mulle ühte mõnusat hetke (peaaegu põlvini külmas ja voolavas vees) ja ei midagi muud ;-)

Ranno R ütles ...

Ma muidu enda joa piltidega (st enda tehtud piltidega joast) väga rahul olnud, aga no see pilt teeb väga kadedaks. See sinisekreemine põhi annab nii palju juurde. Täna juba mitu korda Su pildi uuesti lahti teinud ja imetlenud.

ArvoS ütles ...

Tänud
Kuna koht mul suht kodu lähedal siis olen seal ka päris tihti passinud. Ja enamasti ikka siis kui teisi pole.
Usun, et parim pilt veel ootab mind - tuleb ainult õigel ajal järgi minna ;-)
Tundub pildistamiseks kena ja "kindlapeale" koht - tegelikult on liikumas päris vähe tõeliselt ilusaid jäädvustusi mis annaksid edasi joa liikumist, jõudu ja ilu.