reede, 30. juuli 2010

Oh talveaeg, oh talveaeg, millal sina tuled?


Viimastel päevadel olen läbi vuranud enamuse meie kodumaast
ja peast ei lähe ära pealkirjaks olev viisijupike ...

6 kommentaari:

Aarne Vesi ütles ...

Oi, mis pilt! :)
Minuga on täpselt nii, nagu iga teise tavalise inimesega - praegu vaatan seda pilti ja mõtlen: no oli ikka ilus see koht talvel. Tuleks jälle talv, aga ma pildistaks seal!
Ja talvel, ma mäletan, oli mul seal olles sama mõte, ainult vastupidi - ei tea kuidas see siin suvel välja näeks...

Udo ütles ...

Kui lämmatav kuumus silmanägemist segab ja mõtlemist takistab, vaatan mina ka talvepilte.
Hakkabki kuidagi jahedam.

monika ütles ...

Alles paar päeva tagasi soovis minu poeg sama- et talv kiiremini tagasi tuleks. :))

ArvoS ütles ...

Tänud - õnneks ma ei ole üksi!
Mäletan veel koolist kus räägiti, et meie kodumaa ei asu troopikas. Või on ka see ära muudetud?
Pole hullu - ega me nõrgad ole ...

Silver Hage ütles ...

Suvel ei tohi selliseid pilte näidata talvefännidele :)

ArvoS ütles ...

Paljudele mõjuvad sellised pildid just jahutavalt - kohe kergem kuumust taluda ;-)