reede, 5. august 2011

Õhtuks koju


Meenus kunagine juhtum.

Olin kaldast mõnesaja meetri kaugusel rannakivide taga varjul
ja jälgisin lindude tegemisi.
Otsustasin kohta vahetada.
Ilm oli tuuline ja vesi lainetas tugevalt.
Tõusin püsti ja järgmisel hetkel pidin ehmatusest pikali kukkuma ...
Nimelt lendasid täpselt näo kõrgusel mulle otse peale kümmekond luike.
Õnneks suutsime ühiste jõududega kokkupõrget vältida.
Luiged ehmatasid nii, et pöörasid ringi ja tulid ehmatajat uudistama
või hoopis tahtsid mulle nahapeale anda ?!
Lõppes kõik kenasti ja keegi viga ei saanud ;-)

/ Olles võõral mängumaal ei tasu pererahvast nende tegemistes segada /

8 kommentaari:

Udo ütles ...

Osaaa, kohe ei mõistagi, kumb on ägedam, jutt või foto.

tegelinski ütles ...

Kaunis kohtumine...

ematehnik ütles ...

milline hea valgus! pilt on lausa kadedusttekitav, ma pole ammu kolamas käinud. vaatan su pilte ja kuulen, kuidas mu statiiv ust kraabib ja õue küsib...

ArvoS ütles ...

Tänud ;-)
Kahjuks saan ka ise aina harvemini välja :-(
Proovin tulevikus seda viga parandada ...

Vaatleja ütles ...

Elu sätib ju meie tegemisi, et ringirändeks pole enam nii palju vaba hetke...
Aga näe seeeest kuidas Sul ikka on toredaid kohtumisi ja põnevaid hetki just parasjagu...

ArvoS ütles ...

Tänud heade sõnade eest ;-)
Selle elu sättimisega ei saa ma päris nõustuda. Kas ei peaks olema mitte nii, et meie oma tegemiste ja otsustega suuname oma elu?

Jüri Talts ütles ...

Story on hea täiendus pildile.
Valgus on ka mõnus sel hetkel olnud :)
Kahju kui meil aega järjest vähemaks jääb, et oma hobidega tegeleda ... kuid usun, et küllap kord muutub see suhe jälle vastupidiseks.

ArvoS ütles ...

Tänud
Lootus sureb viimasena ;-)