reede, 18. mai 2012

Vahele jäin ...

Pikutan loojangul ja ootan kitsede lähenemist.  Unistan jääda märkamatuks. Järgmisel hetkel tunnen kellegi pilku endal ...

5 kommentaari:

Merje Saar ütles ...

Oi heldeke :D
Ma kalduks arvama, et sellise kohtumise hetkel saaks kohe kõik teada mu asupaiga :D ja seda suure kisa ning rabelemise peale :D
Aga ilus "luuraja" igatahes :)

ArvoS ütles ...

Kindlasti on looduses palju hirmsamaid tegelasi - näiteks imimene kes ei hooli mitte millegist ...

Aarne Vesi ütles ...

See "looduse kroon" on ikka üks paganama tabavalt irooniline tiitel.
Täna rääkis Val Rajasaar Osoonis, et nastik isegi hoiatab, kui sa talle liiga lähedale satud.
Mis sa Merje ta´st ikka kardad :-)

Merje Saar ütles ...

:) arvatavasti ongi hirmutunne tingitud pigem teadmatusest :) Aga kui ta suisa hoiatab (üldiselt ma tegutsemise asemel esmalt püüan siiski pigem jah nö lugeda märke, mis antakse teiselt poolelt)siis vast polegi põhjust :) Aitäh Aarne jagamast :) Mul seekordne Osoon jäi vaatamata.
Selle "looduse krooni" ohta lugesin kord kuskilt tabavalt, et Universum pistab lõpuks Maale sildi külge: "Inimestele ei meeldinud siin". Kuna selliselt jätkates, suretavad nad esmalt oma tegutsemisega välja kõik ülejäänud liigid, seda nii taime - kui ka loomariigis ning seejärel teevad ise sellelt elutult planeedilt "vehkat"...
Me vist oleme kord kuskil mõtteid vahtanud Arvo, et mõni õpib, mõni ei õpigi loodusega kokku kõlamist. Mina, vbl naiivselt, usun, et see mass, kes selle lihtsa kunsti ikka ära õpib, kasvab iga päevaga :) Ja nii polegi ükskord tõesti midagi karta vaja :) Ainult ela, arvesta teistega ja kõla kokku :)

ArvoS ütles ...

Ma väga ei loodaks - pole täheldanud, et prügi kuidagi vähemaks oleks jäänud :-(
See inimeste ja nende mõtlemise muutmine on üks vääääga keeruline ja tohutult aeganõudev ettevõtmine ...