neljapäev, 25. juuli 2013

Kakujutu neljas pilt

Ega nende nädalate jooksul ma ei saanudki aru kes on mamma ja kes papa.
Sisemine mina tahtis uskuda, et mamma istub pesal ja piltnikule poseerib papa ;-)
Kindel on aga see, et peale esimeste piiksude kostumist pesast muutus linnupapa
kuidagi uhkemaks ja hakkas parema meelega poseerima ...

Järgneb ...

7 kommentaari:

foto ja lugu ütles ...

See, et ta kõrvad üles ajas ei tähenda, et ta tahtis sulle poseerida..ilmselgelt talle oli häiriv võõra objekti lähedus.

tegelinski ütles ...

Oh mis armas väike poosetaja :)
Väga mõnus seeria.
Aitäh jagamast!

ArvoS ütles ...

Ma pole kindel kas ta neid nö sulekõrvu suudabki ise kontrollida sest päris kõrvadega pole neil mingit pistmist. Nende nädalate jooksul millal ma kakupere tegemisi jälgisin ei näinud ma kordagi, et sulekõrvad poleks püsti olnud.
Selle häirimise suhtes ma ka nii kindel poleks - pigem huvitas teda väga kui läheduses toimus midagi uut või huvitavat. Umbes nagu rebased kes tulevad uudistama ...

ArvoS ütles ...

Tänud tegelinski ;-)

ArvoS ütles ...

Vast veel kõrvukrätsu käitumisest. Tegemist on siiski röövlinnuga kes teab küllaltki hästi kuidas enda eest seista ja oskab seda ka piisavalt hästi välja näidata. Sellel pildil pole küll mingit häirimist vaid puhas huvi toimuva vastu ;-)
Mõne nädalased tibud oskavad juba väga konkreetselt anda märku millal lähemale tulla ei tohi.

Silja ütles ...

Uhke portree :P

ArvoS ütles ...

;-)