kolmapäev, 28. mai 2008

Kuidas ma ööbikut vihastasin!

Aeg oli juba hiline. Tegin ööbikust mõned pildid. Kuulasin teda veel tibake ja tekkis mõte, et poleks paha panna ta laul telefoni helinaks. Kuna olin päris lähedal, siis polnudki probleemi - võtsin telefoni välja ja lindistama. Lõpetasin salvestamise ja läksin vaikselt tibake eemale. Panin salvestuse mängima ja pidin tõdema, et jäi päris hea. Kahjuks ei olnud ma piisavalt kaugel. Ööbik (link) lendas mulle järele ja istus oksale mu ette, telefonist vaevalt mõne sentimeetri kaugusele ja kus kukkus laulma! Oli tunda, et väike sõbrake oli tõsiselt endast väljas! Lõpetasin linnukese piinamise. Peagi ta rahunes. Istus mu vastas vast minutikese ja läinud ta oligi. Ta oli nii lähedal, et nägin kuidas ta värises erutusest.  Ühes sain ma targemaks - ööbikut ei tasu kevadel (pesa jne.) enda või konkurendi lauluga ärritada! Sorry tibu!

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

fantastiline pilt ja lugu!

Ranno R ütles ...

Hämmastav ja armas lugu! Ja muidugi väga kena pilt. Nüüd tekkis uudishimu, et kas ja milline lugu oleks olnud, kui loos oleks ööbiku asemel põder :)

Õnnitlused võidu puhul!

Juhuks kui veel ise pole märganud, siis väike tähelepanek, et sellel ja vist ka eelmisel postitusel ei mahu pilt postituse laiiusesse ära - 'ArvoS'osa on peidus. Viimastel piltidel pole tegelikult pildi osalisest peidusolekust arugi saada, kuid kui järgnevatel piltidel ka paremas ääres midagi ilusat peaks olema, siis võibolla pead määrama postituse html-is foto laiiuse, et kogu ilu ikka kõigile näha oleks. RSS-is muide pildid täies laiiuses näha küll.

ArvoS ütles ...

Tänud - kasutan laiekraani ja tõesti ei teadnudki, et osa piltidest jääb varju. Peamine, et mitte keegi pole seda varem öelnud!? Tegelen sellega.

ArvoS ütles ...

Tegelikult olen nüüd küll probleemi ees! Arvatavasti kasutad reso 1024X768 !? Kuna mu piltide laius on 700 siis ei saagi nad ekraanile koos parempoolse ribaga mahtuda. Tundub, et tegemist on pigem erandiga - kas ikka tasub hakata lehte ringi tegema? Paljud on öelnud, et parempoolne riba on väga mugav kasutada ja ilus.

Ranno R ütles ...

Oli jah see reso ja ise automaatselt arvasin, et jutu osa fikseeritud laiiusega, a kui nüüd üle vaatasin, siis tõepoolest sisu laiius ujuv ja teise resoga täiesti korralikult vaadatav ja vajadusel aken sobivaks venitatav.

Ja leht loomulikult kena ja ilus :)

ArvoS ütles ...

Natuke uurides selgus, et seda probleemi on veel paaril tuttaval. Kuid nad pole seda tähelegi pannud.
Mida arvate - Kas ma peaksin seda blogi põhja muutma? Samas kes kasutab nii väikest reso saab pildil valida "ava uues aknas"

Ranno R ütles ...

Kuna tõepoolest ma ainuke, kes tähele pani ja kommentaar oli mõeldudki niisama tähelepanekuna ning mitte kaebamisena, siis pole mõtet hakata html ja css-iga mürama.

Kui aga siiski otsustad, et võiks olla võimalus pilti avada (praegu küll näitab, et klikitav, kuid tegelikult ei ava), siis aina enam kasutatakse lightbox erinevaid variante (http://www.lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/), mis avavad pildi väga stiilselt uuel kihil.

Kui mõtled seda proovida ja hakkama ei saa, siis hea meelega annan nõu. Mul endal oli seda bloggeri süsteemis kasutades see konks, et see link, mis antud pildile seda blogisse laadides, ei töötand lightboxiga. Küll aga sain selle tööle nii, et otsisin laetud foto lingi picasawebist, kuhu blogger fotod laeb, ja panin sealt saadud lingi fotolingiks ja töötab ilusti.