reede, 31. oktoober 2008

Avastamas looduskaitseala

Ega püssi vastu saa! "Jahimees vs fotohuviline" Nii otsustasingi leida endale mõne rahulikuma kohakese lindude jälgimiseks. Mitte et jahimehed oleksid kõik linnud maha lasknud, pigem soovist vältida huvide konflikti. Mulle lihtsalt ei meeldi verised pildid!
Nagu tellitud, sain maili viitega looduskaitsealale. Tänud Signe! Haapsalu kant on mulle ikka päris võõras - nii sättisingi kolu kokku ja avastama!



Elamusi jagus ikka küllaga - pilte mitte väga. Miks? Asi lihtne - ronisin lindudele liiga lähedale ja nii nad mu ümber "piirasidki". Linde oli arvatavasti üle tuhande. Mitte et ma oleks neid kartnud - ei tahtnud neid lihtsalt ehmatada. Elamus oli võimas. Ühel hetkel hakkasin kartma objektiivi pärast - kippusid nokkima. Nii ma siis pikutasingi loojanguni (2-3h) - endal erutusest süda rinnust välja hüppamas. Lahe elamus. Alles videviku saabudes läksid lagled nii kaugele, et sain vaikselt lahkuda.
 

Vaikselt eemaldudes  ja toibudes tegin mõned kaadrid, veel viimaseid hetki paistvast päikesest ja oligi päev läbi! Lahe päev oli!

2 kommentaari:

Ingelise Israel ütles ...

Oi, kui vahva!
Kuidas sa ometi neile siis nii lähedale said?
Varjega..?

ArvoS ütles ...

Ikka roomates. Vähe mudane ja märg see kõik oli - ikkagi mererand. Ega lagedal põllul polekski see õnnestunud