esmaspäev, 19. jaanuar 2009

Laukajääl kõhuli


Rabadega on mul mingi pidev jama - kohe kisub sinna. Eriti talviti!

6 kommentaari:

Vaatleja ütles ...

Täiesti omapärane pilt! No kui kisub sinna, siis tuleb ju ka minna, sest kire vastu ei suuda inimene astuda !! ;P

ArvoS ütles ...

Kirele ma saaks vast ikka vastu. Küsimus on pigem - miks ma peaks?!

monika ütles ...

Mõnus.
Mul on suvehommikul rohu peal sarnane pilt tehtud. Rohujuuretasandil, nagu nüüd moesõna on:))

Anonüümne ütles ...

Aitähh selle eest mis Sa teed ja et sa olemas oled ning erinevalt meist, "argipäeva-pimedatest", näed ja vahendad meile neid hetki meie ümbert...raba - mulle meeldib see puutumatus ja rahu, nagu aegade alguses, nagu kõige väiksemate lastetoas...

Ehk on siin vastus Sinu küsimusele - miks sa peaks ?

ArvoS ütles ...

Tänud. Esimese hooga jäin lausa sõnatuks. Ikka on meeldiv teada, et see mida teen ka teistele meeldib :-)

Ingelise Israel ütles ...

Imeilus!
Kohe selline kipitav igatsus puges hinge... pole ise selle talvega rappa jõudnudki.

Aitäh inspiratsiooni eest!
:)