teisipäev, 12. jaanuar 2010

Mõnusalt karge ja värvitu


Kuulan, kuidas inimesed maailmas hädaldavad ...
Aga mulle talv, lumi ja pakane meeldivad :-)
Kahju, et seda nii harva juhtub.
Lapsepõlvest meenub, et talviti oligi lumi maas ...

* * *

Miks see pilt?
Tundus hea. Soe päikesest kollakas esiplaan
ja külm taevast sinakas väli koos härmas puudega :-)

8 kommentaari:

Inga Plakk ütles ...

mulle ka meeldib.

ArvoS ütles ...

Jesss - ma polegi üksi :-)

k ütles ...

ega mul ka midagi lumega talve vastu pole..pikavõitu ainult, nagu alati :)

monika ütles ...

Ükspäev tabasin ennast mõttelt, et loodus on just niisugune, nagu lapsepõlvest mäletan ja nagu siis joonistatud sai. Ikka katustele ja kuuseokstele paks kohev lumi.

Seda kõike võiks vähemalt märtsikuuni jaguda.

Udo ütles ...

Huvitav et loodus kaotab värvid nii külmas kui kuumas.

Helve ütles ...

minu lemmikaastaaeg ongi talv. just niisugune talv nagu praegu.
mõningad aastad olin sunnitud ilma lemmikuta hakkama saama.

ArvoS ütles ...

Puhas rõõm - meie pisike kodumaa on täis rõõmsaid inimesi kes tahavad ja oskavad sellest ilust mida meile nii harva pakutakse kogu hingega rõõmu tunda :-)
Ärge siis peitke oma pilte ...

Aarne Vesi ütles ...

Liitun minagi talvesõprade reaga :)
Tõesti on üle pika aja selline talv, mida saab ka talveks nimetada.
Pilt on ka muidugi väga ilus! ;)