teisipäev, 29. jaanuar 2008

Suvine "metsakutsu"

Kas see on nässus pilt? Mida arvad Sina?
(RAW-ist otse JPG for Web)

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

nii nunnu tibuke. ok pix

Anonüümne ütles ...

Mis toruga tehtud?

ArvoS ütles ...

To; huviline
Piinlik moment - Sigma 70-300

Anonüümne ütles ...

Nii ja naa. Repsike ise on ju täitsa ok, ainult see ära põlenud esiplaan häirib. Jah, ega see uru ümbrus on kõik ikka omajagu põletada saanud. Aga ei oleks osanud ka mina sellistes oludes paremat pilti välja võluda. Ei tule ühtegi mõtet ka pähe kuidas oleks võimalik nii erinevalt valgustatud alad pildil ilusaks, ühtlaseks saada.

Anonüümne ütles ...

aam. see pisike on ju päris hea vms?
Aga esiplaan... Aam... Aga ma arvan,et mina ei oleks seda ka suutnud paremini teha:D

ArvoS ütles ...

Mul on ka teisi pilte aga see sai tehtus spetsiaalselt nii kus ainult pea paistab urust. Liiv pidigi ära põlema. Kuidi töötlusega saab seda tunduvalt parandada. See pilt on midagi muutmata ülesse pandud. Mulle endale see väikse avastaja pilt väga meeldib