esmaspäev, 6. aprill 2009

Oravatel kiired ajad


Ma pole mereäärses metsas meil ennem oravaid näinud.
Seda suurem oli üllatus kui nägin korraga tervelt kuute kohevsaba ringi lippamas.
Kahjuks oli neil kiire ja poseerima polnud neist ükski nõus.
Kevad, päike ja jooksuaeg - küll alles kihutasid!
Ehk jäävadki meile - siis on aega neid jälgida küll!?

6 kommentaari:

Vaatleja ütles ...

Tore, et oravaid ikka kohata saab! Pärnus on neid ka olnud, kuid miski välja tõrjunud kaugemale ohutumasse paika. Mina arvan, et suurenenud hulk vareseid on süüdi ja muidugi kodutud kassid ka.

k ütles ...

oravaid on justkui vähemaks jäänud jah, Rakvere tammikus ei ole ka neid ammu juba kohtand. Pärnu varesed on aga juba kajakadki välja söönud,mis siis veel oravatest...

ArvoS ütles ...

Olen mõlema linnaga küllaltki tugevalt seotud ja pean tõdema, et mõlemas on tervete ja tugevate oravate leidmisega probleeme.
Isegi kadrioru pargis nägin ma kuu aega tagasi vaid ühte oravat ja seegi oli väga kehvake. Kuid vareseid ja hakke oli kohe hulgi. Kahju!

Anonüümne ütles ...

ma ei tea, kuidas rakveres, aga kadrioru ja Pärnu oravate kadu on kindlasti seotud linnapeadega!

ArvoS ütles ...

to anonüümne
Loodan, et see oli nali!?

Анна ütles ...

Cute little squirrel looks even more beautiful with those ears in the air.