kolmapäev, 1. aprill 2009

Välguga rabas loojangut jäädvustamas


Praegu mõtlen, et oleks võinud välguga rohkemgi katsetada.
Kahjuks möödus see kuldne hetk nii kiiresti ...

* * *
Ja teistpidi ...

9 kommentaari:

namstoop ütles ...

Minu tagasihoidlikul hinnangul see udune välgutatud alaserv küll suurt midagi pildile juurde ei anna...

ArvoS ütles ...

Vast ehk tõesti!?
Loomulikult tegin pilte ka ilma välguta.
See pilt tundus eile õhtul lihtsalt huvitavam ja natuke teistsugune.
Samas on tänu välgule näha/aimata härmatist - väljas oli tõsiselt külm :-)

Tiit Blaat ütles ...

Ega ta jah, välguga valgustatud alaserv viib tähelepanu hoopis sinna, siis oleks pidanud just alaserva peal teravus olema...sellist kaadrit pole?

ArvoS ütles ...

Tegelikult on küll aga siiski tundub just see parem.
Väike probleem oli selles, et olin sunnitud need madalalt tehtud pildid kõik käest tegema - lihtsalt kasas olnud statiivi ei saanud nii madalale lasta. Tegemist on juba päris viimaste loojanguhetkedega. Mõned päris head kaadrid väristasin kapitaalselt ära.
Vaatan selle retke pildid veel läbi ja kui jääb midagi sobivat ette - ehk panen väljagi :-)

toompeale ütles ...

kompositsioonilisest küljest ehk praegu külm ja soe toon konkureerivad omavahel.
kui seda välguga rohuala ehk vähem oleks, võib-olla jääks siis teistsugune üldmulje. või vastupid, soe viirg väiksem.

kuid nii on ka huvitav ja välguga on päris põnev iseenesest katsetada.

ArvoS ütles ...

Ega välk polegi rabas pildistamisel tavaline.
Tavaliselt ma nii ei tee.
Arvestades erinevaid arvamusi tundup pilt ka teistele piisavalt teistsugune. Mina olen rõõmus :-)

toompeale ütles ...

siin teisel pildil on härmas rohi rohkem esile tulnud.
igatahes mõnusad pildid mõlemad.
ja põhiline on ju pildistamisest ja rabast ja hetkedest saadav emotsioon.

Silja ütles ...

Mulle, kes ma välkudest väga palju ei tea, need pildid meeldivad. Esialgu jääb pilk küll alaservale, kuid sealt liigub see ju edasi ja nii jõuab see ka foto värvilistesse sügavustesse. Ja sügavust ja värve ja mis kõige tähtsam - emotsioone - neis hetkedes on. Minu jaoks vähemalt :)

ArvoS ütles ...

Loomulikult on parimad kaadrid mul peas.
Täna oleksin juba targem ja arvatavasti ka tiba teistsuguseid pilte samas olukorras teinud.
:-))))))