kolmapäev, 12. august 2009

"Loojangule vastu"


Jälle aastakese vanem - jälle sammukese loojangule lähemal! :-(

Mis siis ka meenub möödunud aastast?

Blogindusega seoses meenub, kuidas ühes tehnikaga seotud blogis mind sõimati
"liikluskurjategijaks" ja iPhone foorumis "lindude hävitajast krdi jaapani turistiks".
Tore, et mind ikka kõik hästi tunnevad!

Kahjuks loodusesse olen saanud vähem, kui oleksin tahtnud.
Enamasti olen tatsanud kodu ümbruses ringi.
Aga ma ei põe. On mida meenutada ja seda ma kavatsen ka siin tulevikus teha.

Vastuseks poppidele sõnadele "MaSu" ja "TäPe" sündis meil hiljuti poeg.
Nüüd olen kahe toreda poja isa ja rõõmu jääb ülegi!!!

8 kommentaari:

Silja ütles ...

Õnne! Ja päikest! Ja hetki!

ArvoS ütles ...

Tänud - aastad kulgevad ikka omasoodu!
Vaealt, et ma nüüd õnnelikum oleksin aga targem kindlasti :-)

HelveL ütles ...

nii see elutarkus tuleb. ikka aastatega.
õnne sünnipäevaks!

ArvoS ütles ...

:-)

monika ütles ...

See on üks minu lemmikutest luuleridadest :)) ...

Tööta nii nagu ei vajaks Sa mingit raha!

Armasta nii, nagu poleks keegi Sulle kunagi haiget teinud!

Tantsi nii, nagu keegi ei näeks!

Laula nii, nagu keegi ei kuuleks!

Ela nii, nagu oleks paradiis maa peal!

Õnne sünnipäevaks!!!

ArvoS ütles ...

Ilus
Kahjuks elada ma nii ei suudaks - olen liiga praktilise meelega.
Tänud

Vaatleja ütles ...

Taevas hoia, kuidas ma selle maha olen magand?! Aga parem hilja, kui mitte kunagi!
Soovin südamest päikeselisi päevi ja kauneid hetki koos fotoaparaadiga! Tänan alati asjalike nõuannete eest! Kogu perele palju rõõmu igast päevast!

ArvoS ütles ...

:-)