esmaspäev, 3. august 2009

On asju mille nimel tasub riskida


Üllatav ja samas hirmutav!

Elavant - kohmakas ja mitte just väga osav loom.
Kas ikka on nii?
Kindlasti ei ole sellele elevandile sellist riskantset akrobaatikat keegi õpetanud.
Vaevalt, et tal ka kõht tühi on ja ega kuskil savannis värsket rohtu näksinud pole ta ka kunagi.
Tundub, et instinktide vastu ei saa ...

Hetk on jäädvustatud mõned päevad tagasi Berliini loomaaias mu "suvelapse" poolt.

***************************
Teavitasin ka Berliini loomaaeda nende "londiste" riskantsest elust!
Eks näis kas ka midagi muutub!?

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Pole piisavalt tsirkuses käinud, et näha vantsi sellist akrobaatikat tegemas. Igal juhul poleks osanud sellist vaatepilti oodata, väga lahe!

Kes/mis on suvelaps? Uus kaamera?

ArvoS ütles ...

Suvelaps - sest ta on meil suviti.
Muul ajal on ta mu naiseõde :-)

Aivar ütles ...

Vinge. Ma olen alati mõelnud, et kuidas loomaaia loomad viitsivad/suudavad kogu oma elu tillukeses puuris või maalapil veeta.

See elevant on süsteemile vastu hakkamas. Eks ta ole loogiline kah, sest kui värske muru kuude kaupa peaaegu kättesaadavana ärritab, siis tuleb lõpuks midagi ette võtta. Järgmine ambitsioonikas tegu saab olema värske toidu hankimine inimesi piirava aia eest. :)

ArvoS ütles ...

Küsimus ei ole mitte selles, et kuidas nad viitsivad! Vaid selles kas neil on valikut ja kas neilt on seda kunagi ka keegi küsinud!
Kahjuks oleme need õnnetud loomad kasvatanud sellisteks, et enamus neist vabaduses enam hakkama ei saaks! Kahju.
Muidugi loomaaedu on vaja.

Silja ütles ...

Jesver, milline hetk. Peas hakkasid erinevad lood keerlema: miks, ning enne ja pärast. Mulle meeldib see pilt, see paneb mõtte tööle!

ArvoS ütles ...

Tegelikult tekkisid ka mul sellised mõtted - miks peab selline loom riskima eluga, et saada suutäit värsket rohtu!?
Sellele mis võib juhtuda ma parem ei mõtle ...