pühapäev, 31. oktoober 2010

Sõtkas puhkehetkel


Käes oli aeg millal "normaalsed" enam rabas ei viibi.
Panin suures valges juba tähele kuidas sõtka mamma sukeldus.
Ikka uuesti ja uuesti ...
Peale loojangut väsis teine päris ära.
Magas ja liugles vees nii, et nohin oli kuulda ;-)

Enamasti magame me oma voodites liikumatult.
Aga sellel sõtkal see nii ei olnud.
Liikumine ei katkenud hetkekski.
Korra põrkas isegi vastu lauka kallast kergelt ;-)

6 kommentaari:

Merje Saar ütles ...

:) mõnus pildi ja muljetuse kooslus!
Elagu "ebanormaalsed"!

ArvoS ütles ...

;-)

monika ütles ...

Tahan ka rappa ja ebanormaalne olla :))).

Nii palju kordi olen planeerinud ja ikka on midagi vahele tulnud. Aga ma tean, et lähen sinna ja õige pea.

Ilus hetk, väga ilus. Mina kuulen pildilt eelkõige mõnusat vaikust ja tunnen nii head sügisesele õhtule omapärase lõhnaga õhku.

ArvoS ütles ...

Rabasse võib alati minna!
Samas tuleb varsti lumi maha ...

Vaatleja ütles ...

Rahu ja vaikust on lausa tunda! See värvide kooslus on väga meeldiv! Tean, et rappa ma niipea ei saa, lausa pisukest kadedust tunnen, kel on olnud võimalust! ;)

ArvoS ütles ...

Pean tunnistama, et sellel aastal olen ka ise häbematult vähe loodusesse saanud :-(