teisipäev, 28. juuni 2011

Üllatuskohtumine


Ja sealt ta tuli ...
Pidin paar korda kontrollima ega silmad ei peta.
Tundub, et loomal oli linna asja - miks ta muidu sinna läks ;-)

10 kommentaari:

Aarne Vesi ütles ...

Enamus põtru tuleb muidu mere poolt linna... tavaliselt laevaga.
Aga nagu näha, tuleb mõni ka metsast ja täitsa omal jalal :)

Udo ütles ...

Ju ta läks salatile hapukoort peale tooma. Kaua sa ikka seda paljast rohtu krõmpsutad.
He-hee.

ArvoS ütles ...

;-)

:) ütles ...

neid ilusaid silmi ja pikki ripsmeid vaadates tundub et läks kellelegi sarvi tegema ;-P

ArvoS ütles ...

;-)

Jüri Talts ütles ...

Mnjah, tõesti meeldiv kohtumine. Sellise kaadri saamise vastu poleks ka minul miskit ;)

ArvoS ütles ...

Tegelikult oli vahepeal meie vahe 7-8m.
Kahjuks kraavi põhjas kuulis ta läheneva auto müra ja otsustas tagasi minna ja väikese haagi teha ...
Pole hullu - ma pole meie väljal kunagi varem näinud põtra ;-)

Silja ütles ...

Ma kohe ei suuda siin teravmeelitsejate džunglis enam midagi tarka välja mõeldagi.

ArvoS ütles ...

Mul käis sama mõte peast läbi.
Kõik räägivad, et "Hapukurgihooaeg" aga näe siin käib nii palju toredaid ja tarku inimesi - mulle meeldib ;-)

Silja ütles ...

Sa jah, kasutasid naeruemotikonitaktikat, ma märkasin :D

Mulle mõjub vist kohvi pahasti... Ma suudan oma mõtteid väljendada hetkel küll, siiski väga vürtsikalt ja suurustlevalt igasuguseid toredaid väljendeid ja mitte väga argist (neti- vms labast) keelekasutust vorpides, aga vaat siia ma ei suutnud midagi välja mõelda :D

BuuuU!