kolmapäev, 30. aprill 2008

"Kuri tibu"

Mulle isiklikult musträstad meeldivad. Kuidagi salapärased - must värv ja kollane nokk ning silmade ümbrus. Laul on tal ka kena.
Pildist. Ega ma paremat pilti siis ei saanudki. Astun mina vaikselt looduses ja näen, et istub keegi must oksal. Lähen lähemale. Ikka paigal. lähen veel lähemale - tema ikka ei liiguta. Vaatab mind silma nurgast - endal tiivad kergelt sorakil. Mõtlen, et linnukesel on vist paha tuju! :-) Sain juba päris lähedale. Hakkasin just fotokat võtma - lendas lind mulle lähimale oksale ja hakkas "sõimama"!  
"No kuidas te inimesed aru ei saa, et mul on niigi kiire - vaja paariline leida - pesa ehitada - munad haududa ja ka lapsed kasvatada - teil pole muud peas kui ainult pildid ja pildid - No mis elu see on!
Lasin pea norgu ja nii ma sealt ära tulingi.

Lõpetuseks - Ega ma ei saanudki aru mis linnukesel mõttes oli. Igatahes ma austan seda julgust millega ta mulle vastu astus.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tere!

Korraldan välismaal üritust nimega "Eesti ohtu" ning sooviksin ühes slaidshows kasutada Teie tehtud pilti Peipsi järvest.

Minu e-mail on laura.kurs@pmnl.ee

Koike head, jään Teie vastust ootama.