reede, 22. jaanuar 2010

Uudishimu ja hirm


Külma ilmaga peaks sobima - midagi sooja ja pehmet!
Ja hakkaski kohe soojem ...

4 kommentaari:

monika ütles ...

Tänud:))

On küll hinge soojendav.

Anonüümne ütles ...

Tere! Su pildid on hingematvad ja südant puudutavad. Sa leiad ikka õigeid hetki ja oskad neid ka teistele edasi viia. Olen isegi siit blogist inspiratsiooni ammutanud... See on anne!

Kuid ma tahaks natuke nõu- ma olen ise algaja fotograaf ning sooviks samuti pilte panna Bloggerisse. Aga kuidas on võimalik saada pildid nii suureks, nagu siin blogis on, et pildi kvaliteedi ja suuruse suhe ei muutuks? Kas on vaja hakata HTML koodi nuputama või kuidas?
Tänud vastamise eest:)

ArvoS ütles ...

Tänud :-)

Suurte piltide lisamisega on tiba keerulisemad lood.
Saada mulle mail.
Saadan Sulle õpetuse millest isegi alustasin.

Anonüümne ütles ...

Mail on nietrocken@gmail.com
Loodetavasti pole liiga keeruline:)
Aga suured tänud tõesti juba ette!