teisipäev, 23. veebruar 2010

Kaubandusvõrgust leiab nii mõndagi ...

Pühapäeval ma veel ei teadnud sellise maiuse olemasolust.
Kuid selle nimi tuli keeleotsale küll!!!

Kogu nädalavahetuse tuiskas. Laupäeval ei lükatud kordagi teid lahti.
Pühapäeval tuisk vaibus. Vaatasin maratoni lõpuni ja läksin rõõmsalt lund koristama.
Peale viit tundi oli kõik puhtam kui enne tuisku.
Kahjuks sellega kõik meeldiv ka lõppes.
Märkasin, et öösel oli keegi kaotanud paksus lumes juhitavuse ja maandunud meie aias :-(
Kahjuks polnud see kõik.
Tuli lumesahk ja lükkas mu hoolikalt puhastatud väljasõiduteele kivikõva lumemäe.
Järgnevad kaks tundi raiusin kild haaval valli ja kordasin pildil oleva maiuse nime ...

9 kommentaari:

Udo ütles ...

Jumal tänatud et Sa selle jama peale oma huumorimeelt pole kaotanud.

Karel Kravik ütles ...

Kui Sa paar postitust tagasi talve kiitsid, siis tahtsin midagi sellist sinna kommentaariks kirjutada. Need on ikka lugematud kuupmeetrid, mida see talv teisaldama olen pidanud. Ja nüüd siis nädala lõpuks lubatakse sula, see aga tähendab, et tuleb katuselt alla sadavat lund koristama hakata :)

monika ütles ...

Ma nägin kord niisugust šokolaadi, millel oli kiri SUPERNUSS ja sisaldas suuri terveid pähkleid :))
Kui juba, siis ikka kogu raha eest kohe.



Homme hakkame meie katuselt lund maha kaapima. Eks me siis vaatame, kumba sõna kasutame, aga kaldun arvama, et mitte kumbagi.

inga ütles ...

jah just, huumorimeel...:) aga see šokolaad, sellist näen küll esimest korda.

ArvoS ütles ...

Muideks see jama pole veel lõppenud.
Täna tuli välja, et aeda sõitnud autosi oli kaks ja mõlemad mu enda lähinaabrid :-(

Talv meeldib mulle endiselt ja lumerookimise vastu pole mul ka midagi. Katused on meill ka juba puhtad. Ega lumi millegis süüdi pole!

Seda SUPER asja pole kaubanduses täheldanud - on mida otsida :-)

monika ütles ...

Huvitav?

Mis sul seal aias siis kasvab, et naabrid suisa sihte sisse sõidavad? :)))

Aga ega midagi ole teha, kui seda kõike tulebki huumoriga võtta ja paistab, et sellest sul puudus ei ole.

Ning ära unusta- ega kaks kolmandata jää. See käib nii aia kui ka teeotsa kohta. :)))

Anonüümne ütles ...

hea algus

Anonüümne ütles ...

eriti jäle oleks seda maiust süüa,kui ta nimele ''i'' lõppu lisada ;-)

ArvoS ütles ...

;-)