reede, 26. veebruar 2010

Peitepilt


Enamasti on tööpäevad ikka päikesepaistelised või muidu huvitava ilmaga.
Samas aga hetked, millal fotokaga kõndima läheks, kipuvad ikka jääma sombusele ja pimedale ajale.
Kurb elutarkus. Vaatame kas või eilset päeva. Loomulikult olin ma eile tööl.
Pole see ka maailma lõpp.
Leiab ka sombustel päevadel, millega oma eluenergiat turgutada - peab ainult tahtma ja silmad lahti hoidma.

Hiljuti käisin videvikus ja kerges lumesajus vaatamas, kuidas mu koduvälja kitsedel läheb.
Tundub, et enamusega on kõik korras.
Huvitav tähelepanek oli see, et kitsed ei jookse eest ära vaid peidavad ennast lumme :-o
Arvatavasti on neile seda õpetanud karmid lumeolud ja kesine söögilaud.
Energiat tuleb säästa! Samad mured, mis inimestel.

5 kommentaari:

Karel Kravik ütles ...

Ma vist polegi ainuke kellel blogtree streigib:)

janark ütles ...

yess..... "õnneks" on meid siis rohkem kellel blogtree trikke teeb, ma mõtlesin, et asi minus :P. Sedasi nad end peidavad jah, laiskus mis muud :D

ArvoS ütles ...

See jama käib juba mitu päeva :-(

Anonüümne ütles ...

Mina leidsin kõrvad :D

Anonüümne ütles ...

adult    adunc    adust    adyta    adzed    adzes    aecia    aedes.
And if any of your friends send you the email about Obama, send them
this article about Mc - Cain. harriers harrowed harrower harrumph harryihg harshens harshest harslets.


Herre is my website - Minion rush Free tokens