kolmapäev, 16. märts 2011

Perepuhkus on moes


Sarnast vaatepilti olen näinud viimastel päikselistel päevadel korduvalt.
Sellel korral aga ehmatasin päris ära.
Olin täiesti veendunud, et koduväljal on -1 rebast.
Sellel päeval ei hakanud repse rohkem segama.
Järgmisel päeval kappasin kohe peale tööd väljale.
Õnneks leidsin eest kaks puhkekohta ja ei ühtegi korjust ;-)

6 kommentaari:

monika ütles ...

No, keegi on vastu kevadet endale vist kaaslase leidnud, kui neid oodatud ühe asemel kaks oli!
Pole ju paha? :))

ArvoS ütles ...

Tavaliselt vabalt looduses elavad rebased ei maga nagu kodukoerad ;-)
Sellest ka see kartus aga õnneks on kõik OK

Merje Saar ütles ...

Rõõm näha, et repsidel kasukad kenasti kohevalt seljas. ja saavad mugavalt keras puhkust nautida :)
Ma trehvasin üht nägema, kelle puhul viivuks mõte "minilõvi Eestis?" pähe turgatas. Tundub, et satikad olid teisel nahavahale pugenud :(

ArvoS ütles ...

Kärntõbe on kahjks küllaltki palju liikumas. Nakatanud loomad hukkuvad 3-4 kuu möödudes :-(
Olen mujal ka kohanud haigeid loomi - õnneks on mu koduväljal veel kõigil kenasti kasukas alles ja terve ;-)

Merje Saar ütles ...

Mul kahjuks sai sõber koer ka selle kärntõve, ehk siis parasiidid, kes naha all elavad ja paljunevad, sealtsamast metsast külge - üsna hale oli ta kannatusi vaadata ning ravi kestis ikka ilmatuma pikalt - 3 kuud kulus, kuniks need põrgulised taandusid. Siis kärmelt vitamiinind ning lõheõli menüüsse ning nüüd on teine taas vinks-vonks :-) karv seljas ja särav.
Aga info, et ilma ravita sellest loom välja ei tulegi, tegi mu metsaelukate pärast väga kurvaks... :-((

ArvoS ütles ...

Tore, et koeraga kõik korda sai ;-)

Tegelikult ei tapa loomi mitte kärntõbi ise vaid külm ja nälg :-(